Campagne 'Glansrijk' moedigt studeren in bibliotheek aan

Op maandag 1 mei  is onder het motto ´Glansrijk´ een nieuwe landelijke reclamecampagne voor de bibliotheek van start gegaan. Met de campagne Glansrijk wil de Vereniging van Openbare Bibliotheken (VOB) de aandacht richten op de faciliteiten die bibliotheken hebben om scholieren en studenten te laten studeren:

  • stille werkplekken
  • gratis wifi
  • stroompunten
  • koffie/thee
  • printservice

Glansrijk loopt van 1 mei t/m 24 mei en richt zich op eindexamenkandidaten, in de leeftijd van 16 t/m 19 jaar. Om deze doelgroep te bereiken wordt met name ingezet op online media. Op 10 mei starten de eindexamens voor middelbare scholen.

In heel Nederland wordt middels de positioneringscampagne De bibliotheek maakt je rijker op grote schaal promotie gemaakt voor de bibliotheek als plek waar elke Nederlander terecht kan om te werken aan zijn persoonlijke ontwikkeling.

Eind vorig jaar werd voor het eerst een positioneringscampagne gevoerd, waarbij door heel Nederland posters verspreid werden rond de drie thema’s ‘vindingrijk´, ´kansrijk´ en ´belangrijk’.

X
Wachtwoord vergeten?